tisdag 20 mars 2012

Att lyckas eller inte

Har skaffat mej ett sådant här hmm blomträd eller vad man nu ska kalla det. Kommer inte i håg vad det hette heller men tyckte det var trevligt. Saa sii om det nu överlever här hos mej. 
I går började Asterix och jag på valpkurs då... Hmm gick väl sådär. Inga öron hade min lilla nyfikna och var väl mest intresserad av allt annat än det vi skulle göra. Nå jaa bättre lycka nästa gång ;) Sedan var jag på cirkelträning som vanligt och hunden roade sej hos min pappa. Tack och lov jag har en snäll pappa som gladeligen tar emot mitt energiknippe :)
Nu hurrar jag in mera kaffe för att årka hålla ögonen öppna till 23 tiden... Mitt favorit program på discovery kommer i kväll...
Natti Natt :)

2 kommentarer:

  1. Javisst je bra me snälla hundvakter, fortsätt lycka till me valpkursin :)

    SvaraRadera