söndag 25 mars 2012

110 %

Tjenixen, dagen har löpt på i rasande fart. Och jag har dock inte lagt märke till att vi ställt klockan. Redan kl halv 9 hade jag en bulla deg på jäsning :)Sedan drog jag och min vän i väg till Böle loppis! En del hade nog gått åt sig :)
Tyvärr blir det inga bilder i dag för kameran och datorn samarbetar INTE....
Synd för jag har fått en del gåvor i dag, men ni får vänta på att se dem.
Har även bakat goda kokosbollar som jag och killen ska vräka i oss nu till en film. Sedan blir det tidig väckning. Killen sticker på jobb se sådär 4 tiden och jag ska gå ut på morgon promenix har jag bestämt... Om jag är i skick.. den ena av oss har lagt sej i flunsa nu.. och jag känner mej inte heller 100% kry. Men energi har ja iaf haft i dag ;) Har hunnit på 18 års kaffe och plockat in lite ris som jag väntar ska få mössöron :D Och varit på långpromenad med mamma och Asterix.
I går kväll var jag till momma och käkade en massa onyttig heter som var  supra gått ;) Speciellt i gott sällskap ;)
Ne nu ska jag inta soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar