lördag 17 december 2016

En ny värld

ja, efter att jag satte glasögonen på mej så ser man ju en helt annan värld. Små detaljer. Vägen, belysningen och den mötande trafiken är så tydlig. Även i hemmet fick ja ett "nytt" golv, ack så smutsiga fönster ;), gardinerna har annan färg och tydligare mönster. Och till och med månen ser ja nu som den ska se ut😜 Inte trodde jag att synen var så här dålig. Har även brytningsfel. Tur att jag tog tag i saken och inte tänkte sen... För det är på tiden! Annars händer inte mycket. Granen har vi nu in. Ida har sovit hos moffa sist natt så här blev det tyst strax efter halv 8 tiden ikväll. Sambon stack iväg och jag har tittat på ensam hemma. Såg ju texten i tv nu också😜 Nu ska jag fortsätta att lata mej. Fast det finns gott om paket som skulle behöva packas in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar