lördag 10 december 2016

Ätt å anna

Hej svej!
Till att börja med ska jag berätta att jag ska få glasögon. Det är liksom ett faktum att jag inte ser ett skvatt på långt håll. Skönt att veta vad felet är iaf. Sedan så har vi haft spysjukan här. Ja, den varvade alla fyra på två dygn. Så nu vet jag att jag med nöd och näppe även överlever detta. 3-åringen var världens bästa och skötte om mej samtidigt som hon fixa egen mat och rådde om lillasyster. Med tonerna till smurfarna tog ja mej igenom skiten. Har ALDRIG varit med om något sådant här. Men nu e vi på benen. Moa plågas ännu av sina tänder och inskolningen är ett faktum😩 Men blir väl bra bara vi kommer igång med nya rutiner. Känns lite jobbit när pyjamasen varit vår klädsel 1,5år. Huh.  En dag i Tuuri med vännerna är också av prickad. Nu återstår i princip hämtningen av glasögonen och en runda på HH och ett paket på posten, sen e vi redo för julen. Idag har momme, Emma och Isabel varit här. Bakat pepparkakor och byggt kojja. Tittat på skidase och druckit kaffe har vi. I morgon ska vi till moffa och klä granen och äta risgrynsgröt👍 Men nu ska jag lägga mej och läsa. Sköt om er!

1 kommentar:

  1. Kanske du jier samma upptäckt som S tå han fick sina glasyögon! Oj siir moånin ut såde!! (han had it sitt täijde "kratran" på moånin tidigan :) )

    Jessica

    SvaraRadera