lördag 19 januari 2013

de e mycke nu...

hinner inte med. veckan har rusat ifrån mej IGEN. Vad jag egentligen gör av tiden.. ja det undrar jag också. Men iaf i tisdags var jag ute på promenad och till kyrkan och tände ljus för min farmor som hade födelsedag på onsdagen...På onsdag hade vi kurs på kvällen och så var vi och handlade och till sist avrundade Asterix och jag kvällen längs vägen. I torsdags var det tjejgruppen och så blev det en KORT promenix pga hundens stackars små ben... Fredagen avslutades redan 12.20. En sväng till butiken och via NB för lite gott till kaffet ;) När jag väl kom hem var killen redan hemma och vi trixade till lite mackor och avnjöt en kaffe och "in smetamonk" :D MuMz! Sedan begav jag mej till kalax på ett glas soda och blev en stor väska rikare åt lilla bebisen det TACKAR jag för!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar