söndag 18 november 2012

MMMM...

..min älskling anlände nyss hem med 2 chokladplattor GEISHA!! <3 så här är söndagen räddad! Har jobbat i dag.. med både att hjälpa tomten och förberett inför onsdagens tjejgrupp samt förberett mej lite inför torsdagens resa. Dagen till ära har jag också "fått" 2 st jackor. En av min mormor och den andra av Elvira som vänligt lånade ut sina jackor åt mej.. Så nu kan jag då vräka i mej geisha i stoora lass.. hehe.. nää nå. I går var vi då till vasa och där köpte jag nästan ingenting... Leggings, en tunika och mamma bidrog med en fin topp åt mej ;) Tack! Näpp, nu ska jag ta en dusch poppa poppisar på killens begäran, se en film och lägga mej. Jobbet kallar 06.45 i mån! Ha De! Och Ps glöm inte att ta en sväng via Poppis Loppis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar