lördag 10 november 2012

att ha en dålig dag...

fortsätter... Suck. Nåja kanske det svänger när jag får en kaffe i mej ;) Veckan som passerat har varit si sådär... Besök till nya skola som hade öppet hus i måndags super fint var det där :)Tisdagen insjuknade jag igen!! i snuva och halsont.. Så tisdag kväll däckade jag på soffan och tog en promenad med A. Onsdagen tjejgruppen och torsdag dans. I övrigt har jag också hunnit med lite ärenden besöka min far städa och baka.. Yeah! Foosit skae va :D Sedan har vi i dag Lördagen den TIONDE vilket betyder ett STORT GRATTIS till min jobbarkompis E-L idag!!!Hoppas du får en bra dag trots att jag inte är där ;)
Men hur vare fö oås tå..? Svart kaffe å en jeedrans massa bullår å kakÅr? :)

1 kommentar:

  1. He gåtar ju jämn ut a fö ås som dreckär grymt mytchy kaff å jetär fridasbullor mest all dagar. Schenn var e tårta idag.
    Kram, E-L

    SvaraRadera