tisdag 11 juli 2017

Tomatkarneval och sånt

Då är en av sommarens höjdpunkter förbi. Tomatkarnevalen bjöd på strålande väder. På fredagenmötte vi upp vännerna och strövade på ända till halv 10. På lördagen fortsatte vi med tåg körande, hopp i giraffen, pizza i gröngräset och glass. På kvällen kom min faster och tog kidsen. Själv stack jag iväg till västkusten för grillmat och goda drinkar. Till sist anslöt jag mej till tjejgänget och vi cyklade in till centrum. En tur i tältet och lite dans innan cykelfärden hem. Ca 02.30 skicka jag hem faster och jag hann sova till 07.46 och då var det dags att hoppa upp och umgås med mina barn igen. En riktigt rolig helg. Nu önskar jag bara att vädret ska bidra med lite mera sol och värme. Mattorna blev tvättade igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar