onsdag 27 juli 2016

söndag-onsdag

I söndags tvättade vi nån matta och tog det mest lugnt. Var till skären en sväng.Vi fortsatte måndagen med full fart igen, min käre vän Emma kom på besök❤ och efter det åkte vi och tittade till småkusinerna Hugo och Leah. Där blev det fika innan vi fortsatte färden till Eskö. Vi åt mobbin och Emmas jättegoda varma smörgåstårta och badade. Eller, IDA badade... inte jag 😉 Hem kom vi strax efter 21. Igår kom momme hem från resan så vi var snabba att plocka upp henne för att igen styra kosan till Eskö. Där blev det sol och bad OCH JAG!!! Tog vinterklåddin😃 så nu var ju det gjort också😁 vi fick även nypotatis,revbensspjäll och grillkorv där. Lyx! Väderbitna åkte vi hem vid 19tiden. Har idag varit mest inne för Ida har nog blivit väl solbränd trots solskyddsfaktor 50.... och kläderna har vi haft på till och från 😉. Nu ska jag lägga mej, blir en dag på stranden i morgon hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar