torsdag 31 december 2015

Årssammanfattning 2015

Hittade en årssammanfattnig hos underbaraclara. Tänkte också göra en...
 Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Besökte Ähtäri med min familj...
Genomdrev du någon stor förändring? Jo. på gården... radade hundratals stenar..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jopp, även jag själv!
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
02.11 dagen då Moa blev född..
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Sverige
Bästa köpet? Flera loppisfynd.. Men också mina converse som gick för mindre än 30eur! Längtar till våren nu ;)
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo, flera saker! Bla tre nära som ska få bebis nästa år! Och min bror och Emma som förlovade sig :)
Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Lugn och ro! Mindre stress,mer tid att bara vara och mer tid för träning. Med det menar jag ca 2 pass i veckan. annars får jag också pricka in träningen hemma. Men vore även skönt att komma hem ifrån en liten stund...
Vad önskar du att du gjort mer?  sagt NEJ till saker jag inte velat göra. Och givetvis spenderat mer tid med vänner och familj...
Vad önskar du att du gjort mindre? stressat, för det har tagit på mitt humör som i sin tur gått ut över andra...
Favoritprogram på TV? Tittar främst på idrott. skidning just nu...
Bästa boken du läste i år? Eeh, har inte läst en enda bok detta år...
Största musikaliska upptäckten? Lyssnar bara på radio men sällan så har lite svårt att svara på denna fråga.
Vad var din största framgång på jobbet 2015? I höst fick jag nya utmaningar på jobbet, men hann bara jobba 7 veckor före mammaledigt så det blev inte så mycket jag fick ut av det...
Största framgång på det privata planet? tre blev fyra.
Största misstaget? säkert flera, men kommer inte på något stort... men kanske lite i smyg saknar jag min passat... Nog för att skoda e helt bra bil också ;) men saknar utrymmet..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
Vad spenderade du mest pengar på? Familjen och gården
Något du önskade dig och fick? Moccamaster ;)
Något du önskade dig och inte fick? Ett fett bankkonto :)
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Ja, de minns jag inte så typ kanske inget särskilt...
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? den där miljonen på kontot och om man kunde köpa hälsa för pengar...
Vad fick dig att må bra?  Tjejträffarna såklart! 
Vem saknade du? Fammo. Till månen och tillbaka saknar jag dej!
De bästa nya människorna du träffade? Jojo :)
Mest stolt över? Mina två barn!
Högsta önskan just nu? Att alla sjuka ska få bli och vara friska!
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?  Jag hoppas jag tänker stanna upp, njuta av min mammaledighet och ta det mer lugnt. Att prioritera saker och ting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar