fredag 1 november 2013

Bebisar,mammor och fika

Så såg dagen ut. En massa prat. Tiden bara rusar iväg. Tiden går fort när man har roligt! Ida vaknade idag med gnäll vilket fortsatte dagen igenom. En liten paus tog hon medan hennes kompisar Anton och Axel var här. Så kul att se hur barnen utvecklas för varje gång vi ses ;) Annars har vi inte gjort mycket. Igår besökte vi läkaren och allt var okej! Ida väger nu 7600... Jag hade lite i min vildaste fantasi fantiserat ett kg till... För jag skulle vilja byta bilstol. Men men bara att vänta vidare. Nepp nu blir de att koka kaffe. Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Tänk vad de små liven är olika! Här vägde Alma det då hon var 3 månader ;) Vi bytte nog stol lite före hon nådde 9 kg för jag orkade inte börja bära henne och stolen! Vet ju inte vilken stol du tänkt er/har men de finns ju de som man får använda redan från 0 kg också! Enligt bloggen bilstolslotsen är det ok att byta då de kan sitta själv! Där finns mycket intressant att läsa om bilstolar!
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja visst e de skoj när dom e så olika ;) Ja har en akta graco.. och så ska vi behöva en till.. antingen då till min eller Johans bil... Ja bilstols sökandet är en hel djungel ;) Graco är ju från 9 kg så ja tror ja måste vänta nån vecka till... Inte vet du av nån begagnad som nån vill bli av med? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våra båda är också från 9 kg! Vi har en britax multi-tech och en britax two way. Twowayn är ju en av de stolar som de kan sitta längst i bakåtsvängda (5års åldern!)! Babystyle har den på specialpris nu! (159€) Ser jag nån begagnad bilstol hör jag av mig!
      Jessica

      Radera
  3. Oj TACK för tipset... :) ska kolla babystyle

    SvaraRadera