onsdag 19 juni 2013

Att bara vara...?

Tänkte att damen kanske skulle få tag i lite sömn då men tjii fick jag. Eller javisst i kväll drog hon nästan 30-40min. Bättre än inget... Natt tog hon igår 21.40 hade då inte sovit sedan 06.10 då vi tog morgon. Men glad ändå... Orkade tom. med att vara fotomodell. Se sådär 50 bilder fick snällaste E knäppt ;) iaf så sov hon till ca 4 och somna om 5.30 sedan sov vi till 8.30! Efter blevdet frulle för alla tre ( Ida, jag, asterix), plocka bort kläder med st 50/56. Är någon intresserad är något enstaka plagg till salu. Mest body, men även sparkbyxor och blusar/byxor. Och NEJ jag säljer inte allt! Endast sådant som jag inte vill ha. Lämnar nog ändå med en mega hög söta kläder :) sedan tog vi en promenix med Asterix i hopp om att Ida skulle somna men Nej. Då beslöt jag mej för att Hämta mamma och fika hos mommo och handla. Det är vår dag i ett nötskal... Ikväll har vi varit ute, ätit klyftpot. Och grillat och nu äter tösen sitt natt mål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar