onsdag 6 februari 2013

wipz

så hade det gått en vecka redan sen min mammaledighet började. Rysligt snabbt har det gått. Men jag har haft så mycket program plus att killen har haft lite mindre jobb så han har trixat i skogen om dagarna. Dvs vi har haft sovmorgon till 9 ätit långa frukostar och bara tagit morgonen i en lugn fart.
Men idag stack han i väg vid 12 tiden och jag svirade till en bulla deg och lite kokosbollar som jag ska ha i helgen.
I går uträttades inga stordåd precis. Men dagen rullade på. Mommo och jag tog en sväng till K.stad och sedan slukade vi en kaffe när vi kom tillbaka. Sen drog jag hem slöade på soffan en timme eller så innan vi fixade hemmagjorda hamburgare till middag åt oss. Jätte gott! Efteråt drog Asterix och jag till Näsby för en promenix. Blåsigt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar