måndag 31 december 2012

2012 del 1...


Januari börjar året med ett väldans bra före längs vägarna med sparkarin. En sjuk farmor som ofta besöks på bädden. En pappa som fyller och även farmors sista födelsedag hos oss firas. Året börjar även med mycket dans och Boxning. 



 Februari är en kall månad. Många födelsedagar firas i släkten. Jag och vännerna drog till Stockholm på shopping och för att se på Dirty Dancing. Min älskade farmor gick också bort denna månad...


Mars är fortfarande en vacker och kall månad. Vi var ute till Truthällon med skotrarna och grillade. Festen fortsatte i Solf på vikingamiddag och avslutades i Vasa. Jag hann även ut och skida på isen . I denna månad begravdes min farmor. Ängeln i rummet spelas om och om igen denna månad... Månaden avslutas med ett fest som fick taket att lyfta med tjejerna <3 



April är månaden då I´m sexy and I know it spelas.. Fia och jag firar påsk så klackarna ryker detta år. En av dom skojigaste kvällarna ever.. men även den med flest minnesluckor detta år ;)
Emma är min aktiva hundtränare denna vår och hjälper mej träna Asterix :)  Denna månad firar vi både Leila och Elvira ;) April är också månaden då tjejernas halv 8 drar igång för vår del.  Fia är först ut och sedan Sanna. 

Maj drar halv 8 vidare hos Vonne. Jag är fortfarande aktiv med mitt tränande Dans 2 ggr/v Boxning  och styrketräning.
 

I maj firar vi morsdag och Asterix fyller 1 år! Halv 8 avslutas här hos mej och Vinnaren blev SANNA som vi sedan firar i kauhajoki i slutet av månaden... 

fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar