onsdag 16 maj 2012

tick tack..

Oj dagarna springer i från mej. Hinner inte alls med...
Morsdagen firades i söndags, god mat gott sällskap. Vm matchen var vidrig.
Förlust... Men på torsdag hoppas vi på revansch :)
Måndagen var det fullfart, regn och storm ut... I går hade vi DanceMix på kvällen hur ROLIGT som helst!!!  Kul med nya saker. Sedan var jag en liten stund på pump efteråt. Och kvällen avrundades med tennis spel med hunden ;)
I dag har jag slutat tidigare. Minder roligt eftersom min bil nu är trasig. Blir så trött på den, samma sak varenda vår när den ska besiktas :( Nåjaa bara att bita i det sura äpplet och infinna sig i situationen. 
Nu ska jag dricka kaffe och sedan bestämma mej för vad jag ska bjuda på på fredag för då är det min tur att bjuda tjejerna på mat ;) See Ya!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar