fredag 6 april 2012

God morgon!

Tjenare allesammans! 
I dag är en vacker dag med solsken och lagom temp ute :)
Jag och hunden ska snart kila i väg och träna lite med vännen E. Hoppas hon har många bra tips och ideer åt mej :) Det är skönt att ha en vän som peppar och är duktig och som jag har kul med ;)
I går var vi tre tjejer på 3 rätters middag till vännen Fia.
Fick iden när PH har berättat om det på sin blogg :) Sjukt kul god mat och mycket prat ;) Duktiga jag hade ju såklart kameran hemma så ni fär vänta med bilder innan Fia fixar dem åt mej ;)
Ja GOD mat var det! Örtfylld omelettrulle,vitlöksbröd, pepparkyckling som var den möraste och goaste jag någonsin ätit, och mörk och vitchokladmousse!
Nix, nu ska jag sluka kaffe och sedan börja göra mej i ordning... Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar