söndag 18 september 2011

full fart

Ja det har nog varit full fart hela helgen :) Lördagen hade vi skoldag så förmiddagen gick i arbetets tecken. Eftermiddagen tillbringades på bygget. Städade hade besök av min faster. Gubben hade hem grävaren så det har fixats till här runtom. Sen blev vi hungriga och då besökte vi matmässan här i byn. Vår destination var förstås Cafe JP med sina underbara Ribbz  å åj vad gått de var ;) På kvällen hade vi gäster. Denna dag har bestått av mera fix och don på bygget en fika hos momma med mami som avslutades på gymmet :) Behövligt efter mommas goa äppelpaj. Nu har jag fixat mat åt jordbrukaren min som fortsatte med tröskandet och doggen och jag har fixat ute belysning åt oss här i skogen :D När killen återvänder hem ska vi bära in dörrar i huset, borde få listor satta på bygget samt bastun och innerdörrar på plats. Nu en kaffe och sen en promenad. Ha en fin vecka mina vänner!

Kram Nette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar