tisdag 9 augusti 2011

sidu bare

ÅhÅ, målarna anlände nyss ;) kanske man kan få se skymtet av mina tapeter då under dagen..? Tycker jag väntat länge nog. Asterix har tagit sej tuppluur nr 1 nu.
I går kväll blev det inte mycket gjort. Killen var till skjutbanan jag var och skulle framkalla några foton dvs (4-500 st) ..Tog en bra stund. Sen till HH med mina vänner och förbereda liite till lördagen. Sen hem i gen och göra ingenting. Busa med A tills gubben kom hem. Sen film och John Blund...
Denna dagen ska jag, hämta mina foton... sen vet ja inte mera faktist :)

2 kommentarer:

  1. Tjohej, hoppas hoppas att tapeterna ha kommit opp, ja sku så gärna vilja se dom. Vackrast i stan var di sekärt ;)

    Nu ha jag just vräkt i mej en omelett,vila lite så bajlar vi löst höst säsongen. love <3 mami

    SvaraRadera
  2. Yes ;) tyvärr a di itt kumi opp :( <3

    SvaraRadera